Bilder från igår :)

Hallojja! Igår kom Sandra som sagt och vi satt lite vid datorn, bilddagboken och msn, ofc. ;) Men då ville datorn typ sova, för ingenting fungerade. Haha. ;) Så vi gick till killarna och frågade om de ville gå ut. "Nej. Nej. Nää.. Måste spela klart. Det är mycket roligare att spela! Nej!" Var allt de sa.. Haha! Så vi gick ut själva, i mörkret. Och tog lite ego-kort. ^^ Och gick till kinagungan, (en rooolig stor gunga) och började flumma oss. Haha, bland annat sjunga med i Mariah Carey låtar, babbla och ta kort. ;) Men kul var det! :) Sen kom killarna och vi gick på en promenad typ, efter många om och men. Haha, och gick runt skolan. Då såg vi några lärare... :P Ja... Sen kom vi hem och vi kollade lite på Sweet Sixteen och var inne på msn. Jaa.. Det var den dagen. ;)

Idag har det inte hänt så mycket... Jobbigt på gympan iallafall! Det var Hawra som hade lektion (i Åkered) och vi skulle springa FEMTON, asså, 15, FEMTON!! varv! Sjukt jobbigt var det, tyckte alla då, men Frida gjorde så att jag kämpade på. Vilken bra kompis va? :) ♥
Sen spelade vi innebandy och sen var det dags att åka hem, skulle köpa "Fishermans" (tror ja?) nya sort, suuupergoda! Men de fanns inte så jag skulle köpa tuggummi istället, haha smart! Tog upp plånboken och såg att min 50-lapp inte var där! Antagligen mamma som lånat den eller något sådant.. :P De gör ju det ibland. ;) Haha, så jag fick gå utan smarrigt tuggummi. ;) Annars har jag typ... Sjungit karaoke (hihihi) och varit inne på bdb&msn, nu ska jag skriva min uppsats om mammas graviditet och om mig när jag var bebis. :)

See ya later babes ♥ (och puuss, vilket är mitt signatur ord.. haha)

Bilder från igår. ;)

Sandiizz och Anniiizz


Love you♥


Du är söt Sandra :)


Smiiiile! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0