Tårarna ville bara inte sluta rinna! :'(

Hejsan! Idag var det bara (nästan) plugg, hela dagen lång. Jättetråkigt, men nu är jag klar. Hihi! :) Mamsen väckte mig vid niotiden, för vi skulle på högmässa, man måste ju gå ett antal gånger när man ska konfirmera mig. Och för att veta hur man gör (första gången ju) följde mamma med. ;P Kanske inte bästa dagen att ha mascara på sig? Haha, det var ju minnesgudstjänst! Det var ju alla helgona den här helgen, smart liksom? Haha, så där satt jag och mamma och grät. Mamma tänkte på alla sina, och jag tänkte ju förstås på morfar. Som jag inte har träffat sen 1996. :'( Tårarna ville bara inte sluta rinna, ganska skönt på något sätt. I och med att jag var den enda konfirmaden där idag, annars var det bara personer i 45- uppåt åldern. Men lite obehagligt var det på något sätt, inte bara att sitta där och låta andra se när man gråter, nej utan att en enda person kan få en att gråta så fruktansvärt mycket. Ett tag funderade jag på om det kanske inte var bäst att jag skulle gå ut ur kyrkan en stund. Men det var nog bra att jag inte gjorde det. Ingen är ju perfekt, det finns inte någon där ute i världen som inte gråter någon gång. Oj, det här blev ju värsta sorgliga inlägget. Nej, nu orkar jag inte med det längre. Haha. ;P Tillbaka till det positiva, vettja! ;)

Ni märkte väl att jag lade in gårdagens outift i förra inlägget? Om ni rullar ner ser ni outfiten längst ner i inlägget. ;P
Jahapp... Imorgon blir det skola igen då. Suck! Måste det vara så fasansfullt TRÅKIGT? Eller ja, tråkigt är det inte hela tiden. Men vissa lektioner. Haha... ;P Imorgon blir det matte (suck), musik (jippie), tsp (njaaa), so (buhu! PROV!), no (tråkigt just nu) och tyska! (jaaaaaaaaaaaa!) Hihi. Lite töntigt kanske? Men skit it, jag får väl göra så som jag vill. Hahaha... :P Nu ska jag skriva lite på min svenska-novell som måste vara klar den 18:e november, om jag får någon inspiration vill säga. Haha... :P

Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0