Skitdag'!

Hejsan! Har ätit och tagit det lite lugnt idag nu efter skolan, måste säga att so-provet var jättelätt! ;D Hade nog ett fel, hihi. ;) Annars har det varit en SKITDAG!! Har inte alls mått bra, och fattade ingenting.. Hörde gjorde jag, men det blev bara sämre och sämre under dagen. J*vla skitdag, säger jag bara! Grät till och med lite (säger vi) på no:lektionen, fattar inte vad det är med mig idag?! Hade ont i magen hela förra veckan, idag också. Fattar inte vad som händer?! Är ju faktist lite rädd... Och nej, jag har inte haft s.e.x. Hihi, nej men allvarligt, faktist inte... Om ni nu vill veta det, så jag kan inte vara gravid eller något sådant iallafall! Ha!
Aja.. Inget mer sådant snack... ;P Ska fylla i "Egen praktikplats-lappen" och ledighetsblanketten och sen ska jag forsätta på novellen, har ju faktist inte skrivit NÅGONTING på hela lovet, och det är två veckor kvar + en dag tills vi måste lämna in novellen... Sen måste jag ändra lite i mina två artiklar i skoltidningen, ska lägga till bilder. Och sen, slutligen måste jag plugga no. Suck!

Någon som vet en bra julklapp till bästisen Frida? ;)
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0