Sista mexx-dagen! BUHUHUHUHUHU!!! :'(

Hejj! Tänkte skriva om gårdagen. ;)
Jag var mest i butiken idag... :) Larmade kläder och så, fixade nere i lagret och hämtade varor som skulle upp till butiken. :) Gjorde de sakerna som jag har gjort typ hela veckan, kul var det iallafall! Och när det var typ 4 minuter kvar sa Annicka att jag kunde gå, och jag ba "Neeej!" Haha, men jag ska faktist fråga om sommarjobb när Claudia är där någon gång. :) Det vara bara positivt om mig. ;D Hihi. ^^ Jag fick lite reklamgrejer från Per, "klädpåsar" med texten "Mexx" och en med "Espirit", klubbor med texten "Espirit", en vattenflaska med luden plast från Espirit och en jättecoool klocka som såg ut som en konservburk (haha inte som ni tror) med en jättesnygg bakgrund på klockan, visar bilder på det sen. Men det bästa var ju att jag fick ett presentkort på 300 kr på Mexx! Och jag har sett en klänning, eller jag har packat upp en klänning, som jag bara MÅSTE ha, haha! ;) Tar kort på grejerna sen. Men jag kommer sakna Mexx, det var grymt! :D Alla som jobbade där var jättesnälla och trevliga, alla på Mexx, RBL (Rebel) och Espirit, och Per nere på lagret var jätterolig, och Erik från RBL var JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTESÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT och hur SNYGG som helst. Ögongodis ju! ;) Haha, (a' Kommer iallafall att rekommendera det stället som praoplats. :)
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0