På mexx igår :)

Halloja! Uscha, har nackspärr... :/ Hehe... Jag ska iallafall skriva om gårdagen innan den här dagen sätter igång. ;)
Jag var mest i själva butiken idag, jag och Frida (den andra tjejen ni vet?) hängde iordning alla kläder, den minsta storleken först och den största sist och så skulle vi typ skriva upp de storlekarna som fattades på vissa kläder... Hehe, sen vek vi kläderna så att det såg fint ut. "Halv-hjälpte" en kund, hon frågade om en JÄTTESÖT bebisöverdel fanns i storlek 74, så´jag gick till Annicka (en som jobbar där) och hon sa att det finns en del som heter babymex, minimex och kids, vilket jag redan visste, men så hjälpte Annicka mig att tala om att storlek 74 fanns i minimex eftersom de trodde att jag menade en annan affär... Haha! :p Fick hänga kläderna som kunderna hade provat på dess plats, och så småningom tog jag rast och käkade lite och gick runt i torget med mobilen  högsta hugg. ;) Smsade med Frida och Lisa, hihi. :) Efter rasten var jag i lagret med Frida och prismärkte HUR MYCKET KLÄDER SOM HELST!! Det var jättejobbigt!!.. Uff.. ^^ Haha, sen skulle vi städa, kul va? Haha, NOT. ;) Det såg ut som om de inte hade städat där nere på ÅR! Hahahah! ;) Och sen åkte vi upp (med den där LÄSKIGA hissen!! Man måste åka med den för att kunna komma ner till lagret och upp till butiken från lagret) till butiken och fixade iordning Mexx så att butiken såg fin ut... Sen skulle vi åka ner igen, suck, för att vika iordning kläderna på lagret, det var verkligen rörigt där nere, det blir ju så när man ska ner och hämta ett klädesplagg o.s.v. till en kund. :P Vilket jag inte har gjort än... Men idag är den sista dagen då Frida är med, hon jobbar ju bara mån-tis-ons (gymnasiet), hon har verkligen hjälpt mig. :) Usch, jag som är så blyg kommer ha det SVÅRT imorgon och på fredag, som ensam prao-elev... ^^ Haha, nu ska jag fixa håret. ;)
Puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0