Moster + dagens outfit

Hejsan! Har precis ätit tacos. ;) Ja, jag vet att jag sa att jag skulle äta det igår, men det blev för sent så vi åt pizza. Hihi! ^^ Vi åt iallafall det idag, och det var jättegott. Är väldigt mätt nu, hehe. ;P Det är klart man blir mätt på tacos! ;) Hos Yovnne lekte jag med Zion och vi åt lunch och tjöta lite granna. ;) Mysigt var det iallafall, men brorsan ville inte följa med. Typiskt killar. ;P Klädde upp mig lite idag, fast det är i och försig vardagskläder för mig. Hihi. Lägger ut en bild på det sen. ;) Ska till Willys sen och köpa en ny tandborste, intressant? Jag vet! ^^ Ska se om de har sidenband där, hoppas, hoppas, hoppas! Är helt fast med det där med klänningen och sidenband. Mihihihi. :)

Frågar igen, någon som vet om den korta sidenjackan (i svart) finns kvar i Gina Tricot? Vill VERKLIGEN ha den! ^^
Puuss<3


Dagens outfit, ursäkte fejjan - blev inte så bra där, haha! ;)
Tunika - H&M
Bälte - H&M
Tights - kommer inte ihåg ;P
Stövlar - Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0