mexx-dag TRE ;)

Hejhej! Idag var jag mest i butiken. :) Men imorse när vi precis hade börjat fixade jag och Frida nere i lagret bland mexx-kläderna, lade iordning alla kläder och vek de, så att de låg i rätt storlekar, lixom en hög med S/XS, en med M och en med L/XL, det kunde även vara olika färger på kläderna så de skulle också vara i de högarna med de andra färgerna, haha. ;) Det var lite pilligt. :) Sen åkte vi upp till Claudia och vi larmade kläder och hängde upp de, de som kom ifrån lagret, fixade där uppe och hjälpte kunderna. Jag hjälpte TVÅ! :D Haha, blev skitglad när de kom till just MIG! ;) Mihihih. :) Frida hjälpte mig mycket, som vanligt, är väldigt tacksam, hon har lärt mig mycket. :D Frida kom fram och berättade att en jättesöt liten gumma hade kommit in (det är vad jag tycker då... haha) och frågade henne om t-shirtar, enkla. Och då gick de till NOOS-väggen (never out of stock) och så tog Frida fram en t-shirt typ, och gumman ba "nej, en med långa ärmar", och Frida ba "okeeej..." och så hade gumman menat en tröja, haha, hon var ju gammal och så. Riktigt gullig var hon allt! :) Sen var Claudia också gullig, hon bjöd mig och Frida på McDonalds. ;) Haha, så vi gick dit och käkade, och hade det mys på donken då. :) Fick veta att hon är 16 år. :O Trodde att hon var 17, haha... ^^ Så vi snackade om oss själva och så... :) Sen stack vi till DinSko, Frida skulle kolla på skor med hög klack, och sen gick vi in till Shyme, och hon visade en SKITFIN glitterklänning som hon vill ha på julafton, spanade även in en klänning, myself. ;) Efter det stack vi till Wettergrens och kollade lite... ^^ När vi gjort det var det dags för att börja jobba igen, då larmade vi lite kläder och fixade runt i butiken, klockan två var Frida tvungen att gå och lämnade mig ensam där som prao-elev för två och en halv dag - hur ska jag klara mig? haha, men eftersom det inte fanns någonting för mig att göra fick jag sluta 1 timma och 45 minuter tidigare. :D Haha, imorgon blir det antagligen jobb nere i lagret eftersom det kommer leverans då. :) Men det är roligare uppe i butiken. (A) Nu ska jag ta på mig pyamas och kolla in några hemsidor som har läckra klänningar, vill ha en till julafton. :) Ja jag vet, köpte ju en i Ullared, men alla som jag har sett som ska köpa klänningar till julafton har jättefina. ;) Haha, får se om det blir av, annars får jag hålla mig till min fina klänning inne i garderoben. (A)
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0