Mexx dag 4, igår (a'

Hejj! Igår var jag mest i butiken, hängde upp kläderna i rätt ordning, vek de och så. Gick ner till lagret och vek kläderna i lagret, på mexx sida, och gjorde det fint, la kläderna i storleksordning och så. När jag nästan var klar ringde det, det ringer OFTA på lagret, och jag tänkte "Margareta har säkert kommit", efter samtalet sa den SUPERSÖÖÖÖÖÖTA killen som jobbar på Espirit att min lärare var där uppe, hade jag rätt eller? Hihi. ^^ Japp, där uppe var hon. Vi pratade lite om vad jag har gjort och så och sen åkte jag ner och slutförde arbetet. Därefter åkte jag upp och fixade i butiken, larmade kläder och så. Gick på lunch, mums va goda frallor de har på hemköp! :O Haha, ;) När jag ätit åkte jag upp till Mexx igen och fixade (som vanligt, men det är kul), då frågade Azar om jag kunde hämta vatten till henne, hon fick inte lämna butiken eftersom Adiba hade gått på lunch. Så då åkte jag ner till köket och hämtade vatten. Larmade kläder igen, det är JÄTTEKUL!!! :D Då kom Adiba och sa att Per behövde hjälp i lagret, så då fick jag åka ner, men då frågade Azar om jag kunde hämta ca 20 galgar, aa visst sa jag, gick ner, lådan var nästan tom så alla galgar låg jättelångt ner så det tog lite tid, åkte upp - fel galgar! Fick åka ner igen och hämta kavajgalgar och sen åkte jag ner igen för att packa upp varor. De alldeles nya Mexx-kläderna, "påfyllningskläderna" och tre väskor. Fick ont i ryggen. :/ Men det lättade när den söööööta killen, Erik tror jag att han heter (A), började snacka med mig. Hihi. :) (Man behöver inte vara kär för att tycka att någon är söt och snygg, haha). Japp, åkte upp och åkte ner igen för jag hade tydligen slutat för 20 minuter sen, haha, och gick till spårvagnen och åkte hem. Jaa.. Det var den mexx-dagen det, kul var det iallafall. :) Snyft på att det är sista dagen idag! :(
Ska iallafall fråga om sommarjobb. ;) När jag kom hem såg jag att sjuka Danne spelade Sims 2 på min data och vi typ spelade tillsammans, haha det brukar sluta med bråk men inte igår. (A) Nej, nu ska jag fixa håret och sedan glo på tv innan jag sticker till Mexx. :)
Puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0