mexx ;D

Hellu! :) Vart på frölunda torg förut, skulle kolla upp praoplatsen, var sjuk när vi skulle fylla i pappret så mamma fick göra det, men idag åkte vi dit och jag frågade lite allmäna saker. :) Sen gick vi till Korthuset, de hade typ gjort om där. Fint var det. :) Träffade Julia och Emelie. <3 Saknar er! ^^
Hjälpte mamma med maten och nu sitter jag här och har det tråkigt. Måste träffa någon snart! :P Men det är väl för sent nu, och jag måste duscha. (A) Kan inte gå till någon person med äckligt fett hår... ^^ Ja, jag hade mössa på mig på torget! Min gudomliga basker. (A) Love it! :D

Måste bara säga en sak nu...
JAG.VILL.HA.JUL.NU!
Fast först skolkatalogen och skolfotona... (A) Haha. ;)
Nej, jag har faktist inte fått de än... En som jobbar i recpetionen i skolan skulle bekräfta ett mail som skolan fått av det där foto-företaget. Men hon "hade inte haft tid" och har senast gjort det förra veckan! :O Men de kommer antaligen nästa vecka eller veckan därpå. :D
Nu ska jag fortsätta att snacka med Frida på MSN. ;)
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0