Looove

Hoppas verkligen att "han" loggar in snart igen, eller nu i helgen iallafall. :)
Har egentligen bara varit "riktigt" kär 3 gånger under hela mitt 14-åriga liv... Det här är tredje gången då... Det är verkligen en av de bästa känslorna som finns, de små förtjusningarna räknas ju inte, nej, detta är "på riktigt". En känsla som gör en varm i hela kroppen varje gång man ser den personen, ni skulle sett mig när "han" loggade in. Hela jag skakade och hjärtat bultade skiiitfort, det kallar jag KÄRLEK! Blev alldeles varm i hela kroppen och flinade hela tiden... Ringde till Frida, för jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva, och då hjälpte hon mig. Snuttegull ju! <3
Haha, på tal om kärlek, det är ju kärlekstema i idol! Sitter och tittar på det just nu med lite gottisgrejs. ;)
Kevin var jättegrym! :) Han MÅSTE vinna, eller komma tvåa rättare sagt... Då "dör" han ju inte ut... Haha! Har ni märkt att alla som vinner idol försvinner och alla som kommer från typ 5-2:a kommer LÅNGT. :D
Haha... ;)

Gick ut på prommis förut med brorsan och morsan. ;) Då började det att snöa, JÄTTEMYCKET! :D Blev jätteglad, då jag äääälskar snö! :D Det var stora snöflingor också... Tycker inte ni att snöflingor är jättefina? Alla är unika och fina. :)


Suddig... Men ändå... :P


Den här bilden tycker jag är fin. :)


Min mysiga halsduk skyddar mig från kylan... :)

Puuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0