Jag ser... SÅG det snööaaa... ^^

Halloj! Kort dag idag, jätteskönt med helg! :D Började skriva en artikel i skoltidninen om hamburgare med tillsatser, uscha! Visste ni att i Chicken Tasty finns det 48% tillsatser, som INTE är kyckling! Eeeeew! :O
Hahaha... :P Väntade med Frida på hennes mamma, hon skulle bli hämtad av hennes mamma och Jonas då... :P Vi typ flumma runt ute... Haha! :) Och Frida skrev "Anna" på ett utebord, det var ju snö där. Gulligt va? :)
Haha, och sen när jag hade varit hemma ett tag så började det att snöa! :D Men det slutade för ett ganska så långt tag sen... :( SYND! Hehe...

Det var ju jättepinsamt på dramat idag... ^^ Vi ska ju ha kärlekstema till julen, och så skulle vi leka en lek som heter "alla som", det är liksom en lek där en stor i mitten och de andra sitter på stolar, och så ska den i mitten komma på ett påstående, t.ex. "Alla som... är kär i någon byter plats" och de som är det måste byta plats. Om det bara är den personen som byter plats blir den i mitten. Alltså ska den i mitten försöka få en plats. Ja.. Nog med lekförklaringar... :P
Det var iallafall den där frågan "alla som är kär just NU byter plats", och då var jag den enda som reste sig upp ju! Haha! Men jag tror att det var många som är det och inte vågar erkänna det... ^^ Haha, och sen skulle vi va i två grupper och jag tittade runt och så tittade han upp och då trodde han säkert att jag hade glott på han eller nått... Haha!

Har hittat ännu en grej att sätta på önskelistan... ^^
Idolspelet! ;D Ville ha det förra året men fick det inte... Haha.. :P


Naaaaaaaw :)<333


villhavillhavillhavillhavillhavillha!! :)

Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0