Idag dåe..

Halloj bloggen! Hade 19 av 22 på so-provet. ;) Just det, på no-provet hade jag ett p. från VG. :P Haha synd ju! ^^ Det var faktist jättekul på dramat idag! Vi gjorde kärleksbomben, man ska springa runt och krama alla under musik och när musiken stannar ska man så fort som möjligt sätta sig ner, den som sätter sig sist åker ut. Haha, Patrik typ fällde mig, men sen var han en gentleman som drog upp mig (hahhah). Så då har man kramat nästan alla i klassen då, hihiih. :) Haha jag och Linus vann. ;D Hehe.. :P
Sen på svenskan gjorde jag svenskaprovet och det var ju inte såå svårt. :) När jag skulle hem mötte jag mamma i uppgången, och följde med henne till angered (med bil.. :P) och hämtade Danne. :P Då blev det en stor argumentation mellan mig och Danne, haha. :P Annars har jag väl bara slappat och kollat på lite tv och så. :P
Nej, nu ska jag stänga av datorn. (a)

Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0