Happy birthday to... ME! :D

Halloj bloggen! Har precis tagit kort med camen på alla presenter ;) Lite knepigt var det... Men det funkade... Haha!
Kom nyss hem från TUFF med Luna, skulle följa henne hem för mamma skulle vänta på någon soffa till lokalen eller något sådant. Så hon kommer väl hem snart... ;)

Idag då... Ganska många har grattat mig idag. ;) Till och med Stefan och John, haha. ;P Väcktes imorse och så sjöng ju familjen för mig, mihihih... ^^ Och sen fick jag paket, jag fick två halsband från Daniel, 200 kr och en grå tröja av mamma och pappa. ;) Tyvärr blev det fiskgratäng till middag idag, haha, men vi håller ju faktist på att renovera i köket. Typ. ;P Vi ska iallafall ha ett kalas för mig och Daniel nästa helg. :) Aja, iallafall... Fick en godispåse, i celofan då, från Frida. Det var rött och rosa. Det var typ meningen att jag skulle förstå vad paketet innehöll då... Men det gjorde jag ju inte. Haha! Fick iallafall "Sex and the city the movie". :D Hihi! Sedan fick jag, av höpnad, paket från Olivia! Gulligt! :) Fick silvriga armband, ni vet sånna som är i paket, tunna remsor typ, haha men de var jäättefiiina! :D 
Annars har jag väl bara pluggat svenska när jag kom hem och sen stack jag ju till TUFF-lokalen. Skittrist var det... ;P
Men nu ska jag plugga lite till och logga in på msn. ;)

Det här fick jag, i bilder. :)

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0