förrgårr och igår, igen!

Halloj! Innan jag börjar berätta om idag tänkte jag berätta om igår och förrgår... ;P I förrgår var jag tvungen att plugga, därför blev det ingen bloggning, skolan går före bloggen. Hehe... :P Sen igår efter skolan åkte jag och Olivia till Frölunda Torg, eller ja efter det lilla mini-äventyret, haha NOT. ;) De andra åttorna skulle gå på en teater och äta mat hos deras lärare, båda sakerna i Hisingen. Och Olivia ba (förlåt) "Åååh, jag vill följa med!" Men det kunde hon (vi) ju inte, haha och Ulla blev värsta sur. Och vi skulle ju hoppa av i Frölunda Torg, men så åkte vi med. Vi hade typ bestämt att vi skulle hoppa av vid marklandsgatan, så vi fortsatte att babbla med Hajan, Michelle och Stefan. Men sen blev det krångel med en spårvagn vid en hållplats och alla var tvungna att hoppa av. Haha. Och då åkte ju åttorna med 2:an, sså vi åkte tillbaka till Frölunda Torg och bokade en klippning för Olivia och gick runt i Indiska och Åhlens, haha flummiga var vi allt. ;) Började leka med sånna där "kulor" med föremål i (typ) och om man skakar på de så kommer det snö eller glitter, det fanns två sånna kulor med en snurra i botten, och om man vred på den så började det spelas musik... Haha, det var kul.. Haha, not! Den ena kuln förföljde oss med sin musik. Haha.... ;P Inte så kul men ville bara ha något att skriva.... Haha!

Dagens inlägg kommer senare ikväll för jag ska vara med Sandra om en halvtimma (haha typiskt henne att ändra i sista minut, haha...)
Puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0