Communityn (?)

Guten morgen! Vaknade typ vid åtta, orkade inte somna om så jag gick upp...
Ska börja med en ny sak, "Dagens lista", högst 2-3 saker som hamnar på inne listan och 2-3 saker som hamnar på ute listan. :) Det låter väl bra? ^^ Kommer ha den i slutet av dagen, eftersom det är listor på något man sett/gjort under dagens gång. :)

Vilka communityn är jag med i?
Jo:
pea (playahead) - Annaaah94
Bdb (bilddagboken) - Annaaahz
Facebook - Anna Hoffre (ofc)
Någon som vill tipsa om ett kul community? ^^

Haha, älskar den här videon! :)
Tio små moppepojkar ;)


Haha, men nu ska jag söka efter fler vänner på pea, hade ju ett konto förut. Men tog bort den, och där hade jag massa kompisar. Nu har jag FÅ. :(
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0