Babes<3

Guten Morgen! Vaknade kanske kvart i 9 men stannade i sängen tills halv 10. Var så trött och låg och tänkte på en speciell kille... :) Kan inte hjälpa det, han bara dök upp i huvudet, som han brukar. Hihi! ;)
Har precis ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen, sen ska vi till min moster och Zion. :)
Vet inte exakt vad vi ska göra där, men det blir iallafall ingenting med Frida och Olivia idag. För jag ska ju till min moster som sagt, och sen måste jag plugga. Vilket jag inte har gjort så mycket den här veckan. Måste verkligen råplugga! ;P Tråkigt, men så är det. ;P

Orkar verkligen inte att duscha nu... Haha, då måste jag torka håret men den där dumma borst/torksgrejen. Haha, den är bra men det tar så lång tid... Hehe... ;P
Nej, nu får jag faktist duscha, se' ya later babes!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0