Christmas is HERE! :D

Äntligen går det att komma in på bloggen igen! Datorn har varit jättekonstig, som den brukar, hehe.. ;P
Det var iallafall mysigt på första advent! :) Åt en katastrofal middag... Haha, det var inte alls gott, blää var det. Haha. ;) Och den middagen hade (nästan) hela familjen varit med och gjort. :/ Men det var mysigt ändå. :) Hade tänt det första ljuset, myspys! :) Under dagen hade vi bakat, mjuk pepparkaka och sockerkaka med choklad. :) Så efter maten gick jag, mamsen och Lotta ut på prommis. Det var också mysigt, men det blev lite tjafs ett tag... Haha, ;) Ofc... ;) Men det löste sig, vi gick upp till lägenheten och lämnade Lotta och begav oss till Willys. Ja, jag blev JÄTTESUGEN på julmust, MUMS! När vi kom hem fikade vi, hihi. :)

1:a december var ju igår, tänk vad fort tiden har gått! :O Men nu har det kommit fram till min favorit-högtid, ingen är väl bättre än julen? Skit i påsken och Halloween... Haha! Jag.Älskar.Julen, mihihih! ^^ Ja.. men det är ju mysigt med julen och alla tomtarna. :) Aja, igår var det dags för SVT's julkalender, första avsnittet var riktigt DÅLIG! Jag fattar inte poängen, utomhus är inomhus - det ska föreställa 2008 (öh not). Och så är det två kompisar (av tre) som har ett uppfinnar-företag tillsammans och så kommer deras andra kompis in i leken (han tror att han är bäst) och ska vara chef. Och så postar den som är helt dum i huvudet inköpslistan istället för sin geeeenomtänkta önskelista, och så ska de hitta tomten, som typ är fången hos några skurkar (Dorsin, yeeey! Typ det ända bra med kalendern haha) och ja.. fattar NADA. Vad har det här med julen att göra?!?!?! Jag vill ha MYCKET snö, ljuuuus, att utomhus ska vara utomhus (vad tänkte de med egentligen?!) och mycket julstämning, tomtar och sådant! Är det någon som håller med mig?
Suck. Aja, fick ju äta en bit av chokladkalendern ju, ;) haha - alltid lika gott. ;)

Idag var julkalendern lika dålig, men jag måste ju kolla på den. Den KANSKE blir bra sen, tveksamt (väldigt) om den kommer det... Menmen... Vanliga lektioner idag, men bra nyheter har jag! :D Tyskaprovet är uppskutet till 15/1-09, yeeey! :D Egentligen skulle vi haft det på torsdag, men vi har missat JÄTTEMÅNGA lektioner. :'( Haha, och sen har jag en nyhet som jag inte berättar nu. Haha, berättar det imorgon, då vet jag om det händer eller inte. Har något med skolavslutningen att göra iallafall. :) Hihi, nu ska jag läsa no.
Puuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0