Vädret igår

Hur kan det regna så mycket som det gjorde igår?! Mysigt på kvällen var det, men inte där det blev översvämningar kan jag tänka mig... Men det skulle ju bli regn idag också... Tydligen inte... Har iallafall inte gått ut ändå... Räknade ju matte... Här är en bild på GBG-vädret igår kväll... 

Regnet i GBG =/

Nu sitter jag här och lyssnar på Disturbia, Rihannas nya. Superbra.
Fick helt plötsligt ett sug efter popcorn... Tänk va underlig man är i tonåren... :P
Sjunger med till Mariah Carey - Hero, den är sååå bra!!
Ska nog ringa Sandra imorgon, jag vet, jag vet... jag måste räkna också... Men man kan väl inte räkna heeela dagen som idag?! Fick ju hjärnsläpp efter ett tag... Haha :P
Sök på "Karaoke"Youtube det är riktigt kul! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0