Bio på stan! ;)

Godmorgon! :P Igår hände inget speciellt och jag var inte på humör.. Så därför skrev jag inget. :P

Men,men, idag är det en ny dag och Amelie ska komma till mig om typ 20 minuter. Vi ska dra in till stan, hämta biljetterna till Narnia - Prins Caspian och sedan gå runt i stan innan klockan blir halv fyra, då filmen börjar... Vi får se om vi äter mat i stan eller runt 6 - halv 7 -tiden här hemma..? Annars blir det väl MC...Kul ska det bli iallafall! :D
Lägger ut dagens outift imorgon... Ja, jag kan ju inte hålla på med bloggen när min kompis är hos mig... :P
Mamma är och handlar, ska köpa lite naturgodis till mig. Men popcorn e nog det som jag ska äta på bion... :P Intressant? Haha. Vi ska hämta biljetterna tjugo i tre, eftersom Amelie bokat de. Sen blir det väl fönstershopping... Haha, eller så kommer jag kanske hem med ett litet smycke... ;)
Vi får se... Nu ska jag fixa till håret... :P Hihi... Vi ses senare kanske.
PUSS

Dagens outift ( i text )
* Jeans - Stadium (måste köpa nya, har gått ner ju!)
* Tunika/överdel - H&M

 Narnia! :P ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0