Torsdag

Åkte in till stan i förmiddags, för hela familjen skulle på saluhallens dag, men det var inte förens ikväll... Så vi fick åka hem... :P Men jag såg iallafall två klockor jag kan tänka mig från Ur & Penn :)
Sen åkte vi hem och jag satte mig direkt och började räkna matte. Väldigt kul! *Ironi* Men måste man så måste man...
Jag slutade för jag var så trött att jag inte fattade någonting... Haha!
Idag har jag samma outfit som igår, så den behöver jag väl inte visa?
Ska gå igenom alla kläder som jag vill ha ifrån forever21 och välja några som jag absolut vill ha (till min födelsedag). Annars blir det nog över flera tusen! Haha
 Ikväll blir det "Gordon kitchen nightmares" ... Hehe... Den är ju rolig ju... Haha, ska ta ett papper och göra ett streck för varje gång Gordon svär... Hahahah... Pappret blir nog fullt... :P

Någon som vet hur man "tjänar" pengar på att blogga? Haha... Skulle vara kul... ^^
Jag har ingen blogg för att få pengar, jag tycker att det är roligt att blogga. Men jag vill ha lite pengar... Jag vet att ni tänker, skaffa ett extrajobb då. Men det finns inget extrajobb för 94or... Hehe... Hjälp?


Äh, här får ni en bild på dagens outfit iallafall... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0