Tapetval?

Kunde inte bestämma mig mellan två tapeter... Så jag fick ta med mig "boken" hem och fundera tills imorgon. :)
Resten av dagen har jag räknat matte... :P Det är inte mycket kvar nu! Bara ett kapitel som jag gör imorgon, det är ju problemlösning, det är ju enkelt och roligt... :P
Nu fick jag ont i nacken/ryggen och skiter i det, ska "relaxa" lite och bara ta det lugnt. Förutom att jag måste bestämma vilken tapet jag ska ha... :P
Den ena är liksom, en krämig vit färg med vit/guld möster på (blomimgt och lite annat) och den andra är ljus lilarosa med mörk-lilarosa rosor. Både är jättesnygga och ungdomliga... Men jag vet inte...
Vad tycker ni?


Tapet 1 (ser inte riktigt ut så i verkligheten...)


Tapet 2 (vet vad ni tänker, men den här tapeten ÄR ungdomlig, det är den andra också)

Hjälp?

Lägger ut dagens outfit om några minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0