Spytjejen ...

Hejhej lilla bloggen.
Igår skrev jag inga inlägg för jag spydde, tre rejäla gånger. Usch! Hade så ont i magen igår (månaden), trodde bara att det var det. Men när jag gick hem igen (skulle ju följt med och köpa skolsaker...) så blev jag jätteyr och sparkade av mig mina ballerinaskor och slängde mig i soffan, men det blev sååå varmt så jag satte upp håret i en hästsvans och tog av mig den kortärmade "munkjackan". Lade mig ner i mammas och pappas säng, men det blev bara värre så jag sprang in till mitt rum slängde bort alla kuddar och allt som var på sängen ner på golvet, tog av mig jeansen och lade mig ner i sängen, i bara linne och trosor, skakandes och yr. Mådde skitdåligt! Sen mådde jag jätteilla och gick till toaletten och då spydde jag, skiiitäckigt! Ringde till mamma, och bad henne komma hem. Sedan bäddade mamma ner mig i sängen, och jag och Lotta tittade på film. Mådde bättre. Men vid fyratiden spydde jag igen, usch! Och sen ytterligare en gång på kvällen, det sprutade ut! Usch! Haha. Gick och lade mig vid sjutiden, och idag mår jag bättre. :) Går nog till skolan imorgon, om jag inte spyr idag vill säga. Det blir ingen dagens outfit eftersom jag har pyamas på mig... :P
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0