Sommar :) + Nils erikssons terminalen?

Ja... Igår blev det inget inlägg... Vet inte riktigt varför... Var väl trött eller något... Aja, jag var med Sandra igår iallafall och höll på. :) Det var kul som vanligt, vi brukar ju sjunga och sådant... Hehe. Vi spelade in ett riktigt roligt ljudklipp där vi sjöng som bäbisar. Haha! Visar gårdagens outfit senare, och så visar jag ju självklart dagens outfit sen. Nog med det.

Idag är det ju jättevarmt! Går runt i bara shorts och tubtopp... ;) Ska dra till Sandra vid tretiden. ;) Kom nyss hem efter en prommis vid röda sten med mamsen, pappsen och brorsan. :) Mys på det. :) Varmt var det också. Fick en uuuurgullig bild på Lotta. :D Visar den senare... :P Men det var ju pinsamt... Träffade en av mina klassföreståndare... Pinsamt! Haha... :P

Uff, är så trött... Vet inte varför... Och imorgon är det skola också. :P Aja, får väl pallra mig dit... :P Men på tisdag blir det roligt. :) Det är ju lägerskola då. :) Men frågan är hur man tar sig till Nils erikssons terminalen?  Hmm... ?
Nej, nu ska jag ut och sätta mig på balkongen, det är ju SÅ fint väder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0