Skolstart! - En dag senare...

Go' middag! ;)
Jag gick till skolan idag, var lite pirrigt, men jag känner ju alla ändå... :P
Kramade om ena bästisen som jag har träffat EN gång på HELA sommarlovet! ;(
Och sen gick vi upp till korridåren och väntade på att lektionen skulle börja.
Vi ska läsa en bok 10 minuter varje morgon... :P

Om idag då... Min "mentor" maggan berättade om papprena de andra fick igår, idag för mig. Och sen hade vi no, vi ska hålla på med "vad är no?" ... Haha?
So därefter, revolutionen ska vi snacka om... Franska, industriella och lite ryska revolutionen. :P
Sen var det bild! :) Det är ALLTID så kul! :)
Bamba, eller matbespisningen som andra städer kanske kallar det för? Aja, MAT iallafall! Det var ju typ inte gott... :P Sen var det dags för mig att möta mamma på busshållplatsen, skulle till doktorn... :P

Missade matte och en diskutions-lektion där vi kommer prata om mobbning under hösten, idag pratade de om lägerskolan (ett läger hela högstadiet gör varje år) som blir nästa tisdag till onsdag. :P När vi var hos doktorn fick vi komma in och hålla på med det vi gjorde (det behöver inte ni veta...) och sen fick vi sitta utanför och vänta tills klockan var halv fyra, vi gick och köpte varsin mandarin och en pepsi... Och sen fick vi komma in IGEN. Det var så TRÅKIGT! :/ Aja... Därefter bar det av till Frölunda Torg där jag fixade lite skolgrejer, visar de sen... Kunde inte hitta ett pennfack! :O Det fanns bara BARN-pennfack! Alltså?! Får kolla på stan...
Har tagit kort på dagens outfit en annan gång när det också var dagens outfit, så det blir en bild ni känner igen. För jag orkar inte ta kort på mig själv när jag redan har gjort det... :P Ja, ni fattar? Ska lägga ut en bild på mig i bildsalen... :P Intressant? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0