Pakethållaren och JAG?

Mamma sjutsade mig på hennes cykel när vi skulle hem o hämta en grej till lokalen där mamma jobbar, jag vågade inte sitta på pakethållaren först men sen vågade jag. Jag skulle egentligen gå hem men ja ville följa me tillbaka BARA för att det var roligt att bli sjutsad! Hahahahahahhahaa...


Klicka på bilderna för att göra de större...
Bild 1: Lokalen. (Det är min mamma med den prickiga överdelen...) 2: Lotta i cykelkorgen... ;) 3: Jag som sitter på pakethållaren...


Hur söt får man va? ^^


Men nu blir jag jävligt irriterad på datorn!! Det håller på att ploppa upp en ruta HELA tiden där det står "Installationen är nästan klar, starta om datorn för att slutföra installationen". Jag trycker ju på avbryt hela tiden för jag har ju inte ens installerat något!! Nåja... Ska ändå stänga av datorn för jag ska PLUGGA ända tills klockan blir ÅTTA!! :P
Slänger in dagens outift först, ska duscha sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0