Morsning Korsning ;D

Godmorgon! Elelr, godmorgon & godmorgon... god förmiddag! Jag vaknade faktist en timma tidigare än vad jag brukar, 9! :O Orkade inte ligga i sängen och slöa eftersom jag hade ont i nacken... Var inne på bilddagboken och såg en jättebra grej! :) http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1147
Bli medlem, få poäng och så får du hem present-kort från Kicks!! Superbra asså!! Smink <333

BTW: min bdb är "Lipglossiigt"... :P Ifall ni ville veta...
Ringde Sandra för tio minuter sen, och hon kommer runt två. :) Skoj ska det bli, sen fick jag en hälsning ifrån Sthlm. Frida är på safari... xD Kul... ;)
Chattar med Emelie och lyssnar på en väldigt högljudd borrmaskin! :( Ska man inte få kunna slappna av utan att ett högt buller håller på! :@      Nåja... Vet ni vad jag, helt plötsligt, vill bli nu då? Förutom skådespelerska, sångerska och stylist/makeup-artist? Jo, modell. Igår kväll ville jag det helt plötsligt, jag är verkligen konstig! Haha... ;)
Men jag tycker ju att det är kul att bli fotograferad och har ALLTID varit en linslus. ;) Så... Varför skulle jag inte kunna vilja det?

Nej, nu måste jag nog ta på mig och fixa mig. Skulle egentligen duschat innan men det hinner jag inte nu... Får göra det ikväll istället. (Ska på kalas imorgon, min mammas faster har fyllt år...) Dagens outfit kommer så snart som jag är klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0