Matte :P

Jaa... tjenare bloggen! Igår skrev jag ju inget roligt inlägg, men jag mådde faktist inte så bra... :P
Idag har jag gått runt med mitt nattlinne HELA dagen, skönt faktist... Räknade matte (fråga inte...) Det var inte så kul, men ni som känner mig vet ju att jag hatar matte... :P Försökte på ett plugg-tips, att man ska ha på musik när man pluggar, men det funkar ju inte! Var ju nära att sjunga med hela tiden.... Haha. :P
Wook med kyckling och ris blev det till middag idag, hjälpte faktist till! :)
När vi åt mat tittade vi på en gammal film som gick på SVT, från 1941. Jag tyckte att den var jätte-konstig... Den var ju det! De var ju inte sååå smarta på den tiden... Eller det kanske bara var deras roll-figurer... Men äsch... Vad gör jag nu då?
Sitter här och chattar på msn och lyssnar på musik, Mariah Carey, hon är faktist väldigt bra! Fast jag gillar inte hennes divighet! Alltså, divigare får man leta efter! (Förutom Noumi Campbell, eller hur hennes namn stavas? Bryr mig faktist inte...) Ja... nu blev det lite tyst på msn-fronten... Någon som är vaken?

Någon som vet var man kan köpa en jumpsuit för ett bra pris, ville väldigt gärna ha den som Kenza Zoutien har köpt, men den var slutsåld när jag kom till Cubus... :(

Någon som vet vad jag kan skriva om? Har inget särskilt att berätta... :P
Kramkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0