Mardröm + måla om i mitt rum

Go' förmiddag! Sovit gott? Inte jag iallafall... Kunde inte somna förens tjugo i tolv typ... Och då drömde jag en mardröm... Tänkte berätta om den nu... :P (Det är ett långt inlägg bara så ni vet det...)
Jo, jag och min klass var på besök i en gruv-arbetsplats, och jag skulle gå in på gästoaletten... Det var stort och så.
Jag satt på toaletten (haha) och hade tagit av min hörapparat... (ja, jag har det... Men är lika glad ändå...) Så jag hörde ingenting. Och det var helt tomt förutom jag, min väska och min hörapparat på golvet (!) och så helt plötsligt satt flickan från "The Ring" i hörnet!! Det var jätteläskigt, för hon stirrade på mig... Och jag skrek, och skrek, och skrek! Jag kunde inte ens låsa upp dörren, jag bara stod där och skrek och flickan stirrade på mig... Sen öppnades dörren av en av killarna i min klass och helt plötsligt var flickan en skyltdocka och P (en i min klass) tog ut "henne" och sen vaknade jag. Det var nog en av de läskigaste mardrömmarna jag någonsin haft!! Sen kunde jag inte somna förens typ halv 2 eller något sådant, och då drömde jag en jättekonstig dröm, men den orkar jag inte berätta om... :P
Hoppas att ni har sovit gott iallafall!

Fastighetsskötaren var hos oss förut, jag vill ju måla om i mitt rum, och nu är det bestämt! :) De ska måla om mitt rum, GRATIS! Superbra ju! :D Så från och med idag har målaren 70 dagar på sig att komma hit och tapetsera/måla om mitt rum. :) Sen ska vi tapetsera/måla om köket och hallen också. Så det blir nog fint, gratis också! :D

Ska ha en vit vägg och en fondvägg i en annan fin färg... :P :)

Ska kanske följa med mamma, pappa och min mormor till Ikea sen. Men bara kanske, för jag kanske inte får plats! Haha, mamma ska köpa ett bord till T.U.F.F.   :P   (En förening...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0