Måndagsbarn :P

Nu sitter jag vid mammas/pappas data och skriver, eftersom mitt internet på min data typ puckar! Åååh! Blir tokig! Men,men... Idag då... Slutade tjugo i fyra idag, suck, men det var iallafall okej lektioner. Vi hade no, so, språkval (men vi pratade om lägerskolan), teckenspråk och musik. :) Det var kul med musik igen! :D Förutom att vi har fått en vikarie, för våran "vanliga" musiklärare är gravid med sitt andra barn... :) :P
Jahapp... Imorgon och i övermorgon blir det ingen bloggning, för då är det ju lägerskola, men på torsdag blir det! Då är vi kompentations (?) - lediga. :) Skööönt! :D Nej, nu måste jag fundera på vilken kändis jag ska vara på lajvdiscot imorgon kväll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0