Ikeabruden ;)

Hejsvejs <3
Åkte med till Ikea i förmiddags och hämtade lite insperation till mitt eget rum. :)

Ignoera ansiktet!! Blev ingen bra bild i ansiktet ... haha :P


Sen kom vi hem och och åt tacos, mums! Men Fridas guacamole saknades... Den e supergod! :D
Resten av eftermiddagen har jag räknat matte... :P BORING!!

Ser det kul ut? Haha...

Åh nej! Nu är det bara 6 dagar kvar till skolan börjar... :(
Men det blir ju kul att träffa alla mina kompisar och ha engelska, svenska, bild, musik, media, tyska (!) och så. :)
Men jag längtar inte till matte (!!!!!!!!), gympa och vissa personer! :(
Det är så jobbigt att det är så, man gillar vissa men inte andra. Och de andra kanske gillar en. Ja... Ni förstår... :/
Ska lägga ut en bild på dagens outfit... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0