Godmorron bloggen!

Det är ju inget bra väder här i GBG! :( Molnigt och tråkigt! ...
Har lagt ut lite pics. på bilddagboken... (Lipglossiigt)
Idag måste jag räkna matte... För jag börjar ju skolan SNART! Åh, jag blir tokig!

Drömde en jättekonstig dröm inatt... :P Jag var typ en konstig figur, och bodde med andra som var av samma "art" och jag hade fått ett antiskäll halsband av en människo-flicka, och jag blev jätteglad för den. Jag typ delade säng med den "överste", alltså den som hade högst status... Vi låg med fötterna mot varandra, men det var en ram där typ... Och jag hade lagt min present i min låda men så hade översten snott den! Och så hände det en massa märkliga grejer... :P
Jaa... Det var kanske inte så intressant...? Haha... :P

Längtar tills cafét/bageriet blir klart på opaltorget! Har kikat in lite där och det är jättefint och cool inredning! Där ska jag sitta ibland... ;)
Någon som vet vad jag kan skriva om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0