Fredag

Godmorgon bloggen. Har precis vaknat och tänkte att jag skulle skriva ett inlägg...
Just nu är Lotta och klipper sig... :) Hon kommer bli jätteliten och svår att "fånga" när hon springer runt i lägenheten... Haha. Men det blir nog skönt för  henne, för hon har en massa tovar i håret... :(
Idag ska jag åka till Colorama med mamsen och pappsen och välja ut tapeter till mitt rum. :D
Jag har redan bestämt att det ska vara vita väggar och en fondvägg i en annan färg. Jag tänkte på någon ungdomlig rosa, liksom rosa-lila. Det skulle väl vara fint? Men jag vet inte, tar iallafall kort på färgen sen och lägger ut här. Och så tar jag självklart en för och efterbild! :)

Sen när vi ändå är i Colorama ska vi kolla runt efter tapeter till hallen och köket. Köket blir nog en vit färg, och i hallen funderar vi på en  brun-beige färg. Jag ska ha vita/rosa detaljer och så. Så det blir nog fint i mitt rum sen! :D

Lägger ut dagens outfit senare, har ju inte ens tagit på mig än... :P

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och sätta på Top Model 2. Haha... Ja, det var ju 6 år sen jag såg den... Nej, men det finns ju inget annat. Och det är ju roligt! :)

Ha en bra dag! :)

Skriver senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0