Fredag! :)

Kunde inte blogga igår, var ju skola och hade läxor o sådant... :P
Aja, idag är det en ny dag.

Idag hade vi planering inför lägerskolan, vi ska göra två roliga saker, i två grupper. Och jag var ju inte med i onsdags eftermiddag när de gjorde det första gången så jag hoppade ju in i en grupp. 5kamps-gruppen där Frida var med. Vi ska hålla i en 5kamp, vara domare och så. Och andra gruppen ska ha ett rollspel, ni vet när en blir mördad och så ska det va en knarklangare (hahaha) och andra personer som blir misstänkta, och det kommer hända under discot som vi ska ha på kvällen. :) Vi ska åka till Tjörn. :)

Hmm... Ja... Sen hade vi drama, min minigrupp ur klassen då. Bara jag, Frida, Olivia, John och Emelie... Det var ju najs, som jag sa i slutet. Haha! ;) Vi gjorde några lekar... Ja faktist! Men det är bara i 40 minuter och vi ska typ, öka tiliten och så. Därefter blev det planering igen och där hände det lite tråkiga saker... Blev tillslut bara jag och Frida som tog tag i en grej, eftersom de andra tre inte ville hjälpa till! :/
Bamba, och sen planering igen, haha. Ja, det är ju på tisdag/onsdag! ;) Det ska bli kul.
Nu ska jag snart kolla runt på bilddagboken... :P ;) Och sen är det nog dags för mat... :P
Slänger in dagens outfit senare.
Kraaam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0