Äntligen klar!

Jaa!! Idag har jag ÄNTLIGEN räknat klart matteboken! Nu är det bara en bok kvar, är stressad men ändå lättad...
Aja, idag har det inte hänt så mycket mer än det... Myspyskläder blev det idag, inte mycket att visa upp...
Imorgon ska jag, mamma och mormor åka och välja ut tapeten. Det lutar mot den lilarosa med rosor på. :)
Sen ska vi åka och köpa skolgrejer, för imorgon är det ju sista sovmorgonen för mig på en vardag! :( Brorsan får dock det, ända tills på torsdag när han börjar i första ring! :D  Är stolt över han, för en viss anledning som jag inte behöver skriva... Ska be mamma snällt om jag kan FÅ en sovmorgon, typ till 10 eller något sådant... Det får jag säkert. ;)
Nej, nu ska jag dra till vardagsrummet, chilla och äta äppelkaka. ;)
Ha det sååååå bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0