Ammi på besök <3

Hej! Narniafilmen var JÄTTEBRA! Och Ben Barnes är ju sååå snygg! ;)
Hihihih... ;p

Vi åkte in till stan ungefär 40 minuter efter att Amelie kommit till mig, vi hämtade biljetterna och satte oss på ett mysigt café. (Där jag tappade mina bestick och fick hämta nya,.. hehe) Vi åt varsin Panini, grillat bröd med fyllning, ost och skinka tog jag... ;) Mums!
Sen gick vi runt i några klädaffärer och kollade runt, eftersom vi hade ganska bråttom till bion (vi skulle köpa godis och sådant..) köpte vi ingenting... :P Amelie köpte godis och dricka, och jag dricka... Ellerhur intressant?! Haha... Jag köpte popcorn i bion och vi gick in direkt... Jaa... Där satt vi och smaskade på popcorn, godis och dricka och kollade på en urbra film! ;D När vi kom hem hade vi ingenting att göra, därför tog vi en promenad till smycke. ;) Var jättetrötta när vi kom hem igen... :P Och då satte v på en film, "Tonårsliv" och smaskade på mtt naturgodis i mitt rum... :P ;)
Vi lade oss halv elva, var jättetrötta... :P

Idag bakade vi, chokladcrisp och kolakakor. Jättekul och mumsigt! :)
Efter det gjorde vi ingenting (haha). Men efter en stund satte vi på en film, "Monocyrus - Den förtrollade enhörningen". Okej, det låter som en barnfilm men det är det inte, det är en jättebra ungdomsfilm! :)
När vi kollat på filmen var det bara 10 minuter tills maten var färdig, vi åt den och sen skildes vi åt med en kram. När hon skulle till bussen. :P

Mamma står och bakar, värsta bakfamiljen... :P Haha!

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0